Sposoby współpracy z klientem:

1. Praca w siedzibie klienta.

 

Wiemy jak ważne są Państwa dokumenty.
Dlatego wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów możemy pracować lub nadzorować pracę pracowników w Państwa firmie.

 

Korzyści takiej współpracy są oczywiste, żadne dokumenty nie są wynoszone poza Państwa Firmę.

Cała praca wykonywana jest tak jakby Państwo posiadali własny dział księgowości.

 

Wszelkie ustalenia, konsultacje, doradztwo przeprowadzane są u Państwa w Firmie w/g obustronnie ustalonego harmonogramu współpracy.

 

2. Odbiór dokumentów z Państwa firmy.

 

Poprowadzimy Państwa księgowość w siedzibie naszego biura.

 

Jeżeli Państwa siedziba znajduje się na terenie trójmiasta odbierzemy dokumenty osobiście.

 Na bieżąco przekażemy Państwu w uzgodnionej treści i formie sprawozdania i niezbędne dane do prowadzenia Państwa firmy.

 

3. Wysyłka dokumentów drogą elektroniczną, Pocztą Polską lub kurierem.

 

Jeżeli Państwo dużo pracują w terenie i nie mają czasu na zbędne kontakty z biurem rachunkowym zawsze mogą Państwo wysłać dokumenty za pomocą poczty elektronicznej, Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej.

 

Dla naszych stałych klientów pokryjemy koszty przesyłki.